22 December



Mitt upp i allting så skriver jag lite blogg istället =)

Tror Tindra ska sova lite middag snart för hon är verkligen trött, när hon drack mjölk till maten höll hon på att somna, och varje gång jag fnissa till så vakna hon upp. haha.

Kommer vara fullt upp nu denna vecka, i morgon är det valbo hela dagen och sen bingolotto hemma hos mamma och pappa, vi får slå in jul klapparna natten till julafton för bingolotto håller ju på till 12 ungefär =) I valbo i morgon kommer vi vara barnlös för mina snälla föräldrar erbjöd sig att ha Tindra så vi kan handla i lugn och ro hela dagen. skönt =)

Julafton så kommer vi befinna oss i p-hyttan på dagen och sen vidare till muntebo mot kvällen mys mys längtar som bara den.

Juldagen beger sig mot storvreta där det ska firas jul hos Pers mormor och morfar och det kommer ta hela dagen det vet vi ;D

Annandagen fylle min bror år så då ska vi fara in till Gävle och gratta han,vi hinner ju inte ses på julafton.

Sen ska jag nog hinna med att blogga efter dessa dagar.

Vi önskar en riktig God Jul från oss på Sandgatan 7 och var rädda om er =)






Kommentarer
Postat av: thyran

Goood Juuuul =)

2009-12-22 @ 13:42:57
Postat av: Angelica

Tack detsamma! :o) Hoppas ni får en riktigt mysig jul! Kram på dig!

2009-12-22 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0