21 December

Godmorgon godmorgon!

Vad glad jag känner mig när julafton står inför dörren ;D bara 3 dagar kvar och det kommer gå så fort nu måndag, tisdag och inte på tal om onsdagen, då lär vi in till valbo och köpa de sista julklapparna. Jag lär åka dit när dom öppnar sen får Per komma dit när han slutar jobbet. Vi ska också storhandla mat då och ni kan ju tänka er hur många som är ute och julhandlar då. jaja så får det bli.

Per är på lidingö och jobbar dom här 3 dagarna så han får köpa med sig bingolotter där i från som jag tror det är mer vinst på för att dom kommer från storstaden ;D haha. Sen är våran pappa ledig ända till 11 januari skönt ;D

I dag är det verkligen fullt upp, vi hämtade en gran i går som har stått på tining i natt så nu ska den in och kläs och jag vet inte hur jag ska klara av det själv så den står rakt vi får se =) sen ska jag tvätta massa kläder och dona. Kanske hinna med och sola så man har lite färg på sig när man ska ha klänning på julaton. En promenad ska vi också hinna med.



Våran fina tomte ;D

Nu frukost, sen ta tag i tvätten åh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0