2 december

Fullt ös från gull hjärtats sida ;D nu sussar hon så skönt på soffan och jag håller på och bakar, det står i ugnen nu så då passar jag på och skriver lite blogg. Kärleksmums bakas det här i dag. Vi har också vart på öppna förskolan i dag kom hem för 1 timme sedan vi har också hunnit med att handla. =)

I morse när vi tänkte gå var det 7 minus ute och jag blev lite fryssen då så det blev ingen promenad =/ Men vad gör det vi hoppas på i morgon i stället. I går blev det ju 2 promenader, Hemma hos mamma och pappa i går fick man en ost och skink sallad från depå och det är ju så gott man tröttnar aldrig på det. Jag blev också så glad när jag ställde mig på deras våg och såg att jag hade inte gått upp 1 ända kilo ;D weeej hoppas det varar ett tag.'

ja i mån är det redan torsdag så får se vad som står på schemat =) kanske marknad i storvik.

Morgon trött tjej


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jamenvisst. Väntar ivrigt på smärtan ;)

Aha. Va kul. Ska ni ta reda på vad det är? :)

2009-12-02 @ 17:26:43
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Inatt har jag sovit & magen är kvar :/ Det visar sig imorrn hur allt blir. Är allt bra så får jag säkert gå 1 vecka till. Suck. Så less så less.. Men som sagt. Det visar sig imorrn när vi ska in vad som sägs o beslutas.

2009-12-03 @ 11:45:30
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0