18 December

Nu är ni allt nyfikna va hur det gick på ultraljudet =)
Vi fick se den lilla varelsen som rörde sig vilt i magen och allt såg bra ut. Jag var bara i vecka 15 =/ ååååhh missräkning igen, samma sak blev med Tindra också. Så vi ska få komma tillbaka 7 januari och då kan vi ju också se mer ;D så ligger det till. Trodde verkligen jag var i vecka 18 med tanke på att jag fått en ganska stor kula. Hon på ultraljudet sa att moderkakan ligger bakom och trycker fram barnet därför får man större mage ;D okej...

Tindra har vart hos sin mormor och morfar i dag medans vi for till Gävle, och jag fick också äta på max ;D gud så gott det var. Kom nyss hem faktiskt, var och handla lite till kvällen. Det blir en mys kväll för ut vill vi inte gå då fryser vi fast.

Fredags mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0