15 December

God dagens!

Blev ingen promenad för våran del, dels för att det var oplogat överallt här och så rann tiden i väg när jag höll på att elda och dona med annat =P Nu sover hon här på soffan brevid mig och det går lika bra det =) Håller på och packar skötväskan, vi ska ner på hanssons och käka lunch med mina jobbarkompisar, sen ska vi hämta hennes kusiner i skolan och sedan ner til muntebo och umgås med mamma/mormor. Blir en promenad upp till hanssons mot kvällern så ska vi köpa med oss en varsin god macka tänkte vi ta 1 betala för 2 nå kuponger mamma och pappa har =)

Nog om det så tycker jag det är härligt med mycket snö och att det stannar på backen och att det inte smälter bort. Tur att man har ett garage så man slipper skrapa is och sopa av bilen =) Så är bilen också varm och skön. Bara plus för garage.

Blir inga bilder i dag heller orkar inte leta på sladden som jämt försvinner =P

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sanna

är det inte lite snällt mot hanssons att ta en och betala för två? ;P Kanske tvärt om?

2009-12-15 @ 18:54:37
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Johanna Jons

Va kul med tillökning! Vi får ta en fika när ja kommer hem i jul så man får se magen din! Ha de så bra! Puss

2009-12-15 @ 19:56:59
Postat av: Anonym

Hej Johanna =P javisst vettu det lär vi göra, hör av dig då vettu.



Hej Sanna! haha ja det blev lite fel i skrivningen som vanligt =P

2009-12-16 @ 09:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0