18 augusti

Piss regn, jag och gullhjärtat gick på vår dagliga promenad och när vi kommit hälften så började de regna, fort på med regnskydd och naturligtvis glömde jag lägga i ett paraply =/ Så nu sitter jag är blöt som ett odjur haha...

Meningen att vi skulle gå på öppna förskolan i dag halv 10 men som vanligt sov vi för länge och missa det hela, tur att inte sista tåget går än för det är fler dagar i veckan som dom har öppet =)... åsså var det ju meningen att jag skulle lägga upp en massa bilder och så var batterierna slut i kameran och jag hitta inga nya här hemma så det får vänta..
I dag ska vi fixa klart ute =) skönt hoppas vädret blir bättre.

Jag måste färga håret snart ser ut som en skabblus när det växer ut =/ tur att jag och carro bestämmde en hårfärgardag på Torsdag då ;D men det är två dagar kvar hur ska detta gå..

JA dags att styra upp lite lunch då??? blir rester från igår.


 gammal bild 5 månader var hon här och lärde sig att åla sig baklänges

Kommentarer
Postat av: thyran

Vart till tandläkarn idag så nu är de lite bättre iaf :) men den förbaskade tanden sitter kvar än så länge iaf :D

Ne nu tycker ja du ska ta å komma tillbaka till TT, saknar dig där ju!!! Kramiss

2009-08-18 @ 18:25:34
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja det är jätte kul. Man ser de inte först själv men när man tittar på kort sådär så ser man hur olik sig dom är och hur mycket dom utvecklas, ser nästan ut som en annan bebis tycker ja :)

2009-08-19 @ 09:49:49
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0