16 augusti

tjenixen!

Kollar på fridrott och känner mig allmänt slö och det tänker jag vara hela dagen eller ja vi ska nog åka in till carro och patrik i sandviken senare i eftermiddag... Nu är älsklingen och grabbarna och kikar på en bil får se om det blir något av det. =) v8 är borta nu och det är skönt för den var så dyr både i bensinväg och ägar väg..

I stugan då så har vi haft jätte trevligt =) mysigt för den delen också blev dock en tidig morgon i går kl 9 skulle hon upp vi är vana att sova till halv 10- 10 =) Och i dag då så vakna hon kvart över 7 och vela ha välling och hon brukar jämt somna om men icke sa nicke hon var pigg hon och jag funderade på om någon lagt i socker i vällingen =/ hehe... nä men min kära sambo gick upp med henne och så fick hon leka sen kom jag ner vid 10 och dåsov hon på soffan då hade hon sovit en timme ;D

jaja crousing i går var trevligt synd att det började regna sen vikka bildar då oj oj


nu ska vi slöa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0