6 Mars

Måndag!!
 
Ja sportlovet gick ju med en rasande fart, jag var ledig i fredags och det var mysigt att få en extra dag ledigt på helgen. Barnen har lekt mycket med kompisar hela lovet =)
 
Torsdags så var det disco på folkan och jag lämnade av två dollystyles där. Jag och Novelia åkte till Fabriken för att träna. Efter vi hämtat hem disco brudarna så åkte vi hem till oss så fick Tindra en övernattningskompis.
 
Fredagen så började dagen med lek hos kompisar, jag åkte till gävle och fyllde på fransar, sedan blev det att möta upp barnen på badhuset. Kvällen så  sov Tindra borta. Blev bara vi på bilden nedan som kikade på fångarna på fortet.
 
Lördagen började med träning för min del, Novelia följde med och supporta. Jag och sara tränar en del i hop och det är super kul.
 
 
Sedan hem och duscha och tindra kom hem så åkte vi till blåbärstoppet. Mormor och barnens kusiner var med också. Bra arrangerat som alltid.
 
 
Vi följde med mormor hem och var där ett tag innan vi åkte hem och skulle förberada Tindra som skulle på kalas =) Vi åt Tacos och kolla på mello sedan.
 
Söndag, frukost och ett pass på fabriken vändade. Super drygt och kul.
 
 
 
Väl hemma igen så kom kompisar till barnen så de lekte med massa timamr och hade jätte kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0