13 Mars

Måndag!
 
Sista veckan på jobbet är här =) Hoppas det går fort, jag vill ju bara börja jobba på mitt nya jobb nu =)
 
Helgén som var gick ju fort =P
 
Badade i fredags, efter det blev det köp av tacos och kika på lets dance.
 
Lördag så började morgon med träning för mig, sen hem och duscha så skynda vi oss i väg på innebandy och titta på kusin jonnas match Tindra lekte med en kompis och sen sov hon över också. Novelia hade också en kompis som sov över. Vi grillade korv på eftermiddagen sen åkte per i väg på fest så jag var hamma själv med alla brudar så kikade vi på melodifestivalen. =)
 
Fick ett skönt spa av brudarna
 
Söndagen så var det lek å stojj hemma sen när barnen lämnat huset så satt jag i gång och städade på övervåningen och slängde en hel del saker. 4 påsar. sedan blev det besök hos minsta kusinen i släkten som heter Lina =) Supersöt liten gobit. Vi åkte också till torsåker för att gratta kusin wiggo som fyllt åt. Vi tog också en tur till sandviken för att handla lite =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0