20 Februari

Måndag!!
 
Har en sjuk träningsvärk i dag =P Grymt bra pass på fabriken i går, härliga människor och massa enegi. Blir fler sånna pass. I dag blir det ganska lungt, en promenad med jeppe på kvällskvisten. Tindra har sin teater träning i dag så det blir att sljuttsa henne också.
 
Helgen fullt upp
 
Började med en tur i skogen efter jobbet i fredags. Jeppe fick springa fritt och vi satte oss ner och fikade varm choklad och bullar. Sedan så blev det att göra sig i ordning för att åka på fest hos Pers bror tommy som fyllde år och hans sambo. Barnen fick vare hos moster tills de blev trötta och vela hem så då hämta vi dem =)
 
 
Lördag morgon, Tindra laddade för hemma match. de mötte ett rent 07 lag som var så mycklet större en dom och vissa var längre än mig till och med =P men det blev 7-4 så de jobbade på bra Hofors ändå. =)
 
 
Väl hemma så åts det lunch sen så var jag över till bror å maria en sväng å kika hur det gick i huset. Jag och Tindra tog en promenad med Jeppe runt hammardammen. Gjorde ordning god mat och sen kika vi på mello.
 
Söndagen, då hade vi namnsdag och fick choklad av pappa Per. Jag åkte till fabriken och körde ett pass där. Sen var det dusch å fix så gick vi på kalas några hus upp på gatan.
 
 
på väg hem från kalaset =P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0