3 Oktober

Men hallå Oktober!
 
Tyckte det nyss var Augusti och att vi var utomlands men icke då.
 
Jobbar på som vanligt, men med lite nya arbetsuppgifter. Jag har ju jobbat åt Telias företagskunder men nu är detta flyttat till Luleå så vi har inte kvar det uppdraget i Hofors längre. Jag kommer jobba med ett företag som heter fyrklövern tills ett stort kaffe företag kommer in och där ska jag jobba i kundtjänsten =) tror det blir bra, vet inte så mycket mer nu.
 
Helgen
 
Badhus som vanligt på fredagarna
 Efter det så var det hem och fixa inför jobbfesten. vi hade mycket trevligt, åt god mat och hade roliga lekar
 
Ets gänget (telia)
 
 
Lördagen, vakna upp pigg och allert för att gå ut med Jeppe, Han är morgon pigg, alltid kl 7 ungefär.  Barnen sov hos sina bästisar på samma gata =)
 
 
 
Lördagen gick åt att hålla på hemma, sedan tog vi ett besök i muntebo efter lunch vi tog med mormor Gun dit också så vi fick träffa henne =) Sedan besökte vi hansons för en fika. Mamma var barnvakt åt barnens kusiner, Bella och Bianca så jag tog lilla bella i barnvagn och gick till och från bruket. Väl hemma sen gjorde vi mat och myste.
 
Söndagen, började med en löptur, städade hela övervånigen och vädrade ut . Åkte sedan till byggdemarknaden i Torsåker, det var mysigt och barnen med kusinerna Bella och bianca fick åka karusell och hoppborg. Jag köpte munkar som smakade mycket bra. Till kvällen gjorde vi storkok på chili corn cane så ny har vi matlådor ett tag fram över.
 
I dag efter jobb blir det promenad med syster sen är kvällen ledig, får se vad som ska göras =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0