9 Maj

Måndag!
 
Vädret fortsätter att leverara =) Gud så härligt det är med sol man bli så bortskämd. Hela ledigheten har bjudit på fin väder. Underbart. I dag fyller min pappa och syster son år så stort Grattis till dom =)
 
Helgen i bilder
 
Onsdags lev det halv dag på jobbet sedan, åkte jag och barnen till Torsåker för att fylla på fransar =) Väl hemma tog vi en grillning med syster och familj =)
 

Torsdagen ledig dag hemma, vi oljade, skrubbade och gjorde fint på utsidan. Även en fotbollsmatch spelades och den gav tyvärr förlust en riktig tråkig match.
 
 
Fredag
 
Här började orken handbollen och det är som alltid alla år super trevligt och roligt.
 
Mina hejja klackare
 
 
Lördagen även matcher typ hela dagen. Kvällen blev det vin och olja altanen
 

Söndagen
 
Spelade en match och förlorade den så vi åkte ur tuneringen.
Vi åkte istället till Tolven för att spendera några timmar där och barnen badade =)
 
 
Efter bad och sol så åkte vi till min mormor som fyllde år. jätte gott fika som mamma hade hjälpt till med att baka. mums. Vi firade också min pappa där för han fyller år i dag. Även Jacob fyller i dag men han friade vi i lördags mellan alla matcher.
 

Idag så har jag hämtning på skola och dagis sen ska vi njuta en stund av solen sedan är det dags för fotbollsträning =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0