10 maj

Tisdag!!
men vädret alltså =)
Snart lunch så ska jag ut och njuta en stund
Sedan jobba på en stund till sen ska jag hämta Tindra på skolan och så ska hon till tandläkaren. Inga större planer i dag, vara ute sedan i kväll ska vi ner till muntebo jag och barnen , jag ska testa mammas nya springband som ska vara high tec =P
 
Blir man inte sugen på rabarberpaj så säg
 
Här kommer mitt nästa recept
 
 
Du behöver ungefär 4 stjälkar rabarber som du skär i småbitar och lägger dem i en form med socker över. Jag hällde lite sirap över också  Gör sedan degen. 150 g smör och 2 dl mjöl 0,5 dl socker, dega i hop det.och smula över rabarberna. In i ugnen på 180 grader tills den gått fin färg =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0