29 Mars

Tisdag!!
 
Tillbaka på jobbet efter 4 dagar ledigt =) Det har varit så skönt men tiden går ju så snabbt.
 
Påsken hemma detta år =)
Vi har haft det mysigt, visst saknade vi stugan.  Vi har dock flängt runt en hel del,
 
 

Festen som vi hade i lördags, min 30 års fest, den var lyckad =)
Hela lördagen höll vi på med förberedelserna dock så blev de lite stressigt ändå , vi körde ner tjejerna till Pers farbror med familj för där skulle som sova, väl hemma hämtade vi bord och stolar, dukade, började med maten, hade inte fixat mig när et var 20 min kvar men jag öste på och vi hann servera bålen med paraply sugrör till gästerna kom 17:30
Sedan fick alla en lapp som det stor antingen Norge, Dalarna. England eller skåne på så skulle alla hitta sina lagkompisar genom att prata så som det stod på lappen. Det var kul =) Började med tipspromenad, sedan åt vi tacos, körde en musik quiz, åt efterrätt, spelade beerpong turnering och finsk karaoke =) Tiden gick snabbt men så sjukt nöjd och glad över presenterna med =) Inte så glad när jag skulle sova sen då Pers bröder hade lagt massa saker i min säng, golvlist i täcket, grädd kartonger i kudden, ett paket golv under madrassen haha
 

Söndagen vaknade vi rätt tidigt och började städa efter festen =) tjejerna kom hem strax innan lunch, sen åkte vi till falun och kikade på golv, men det fanns dock inte. vi åt på mc onals och åkte hem. Väl hemma var vi ute hela eftermiddagen tills vi skulle åka till p-hyttan för lite påskmat. Barnen fick leta påskägg och hade super roligt.
 

Måndagen i går så åt vi bara frukost sen åkte jag och barnen till Borlänge för att kika på golv där men tyvärr fanns det inte där heller så vi får gå på plan B, riva upp golvet i vårat sovrum och måla de fina träplankorna där svarta =) Kommer blir bra från och med i dag kommer i vi sova nere då vi rustar vårat sovrum =P Igår så gick vi på kupolen också =) Hitta en klänning jag ska ha nu i helgen när jag åker till sthlm med jobbet =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0