15 Juni

Onsdag"
 
Helt dagvild efter att ha varit ledig i går.
Det var så fin mysig skolavslutning och det var Tindras första. Efter sommaren ska hon börja 1:an ååh herregud vad tiden går snabbt. Efter skolavslutning så åkte vi till bakerian och fikade lite mamma och mormor Gun följde med.
Senare på dagen var vi bara hemma, barnen lekte med kompisar och sedan sov de över. Jag var helt själv innan Per kom hem från jobbet.
 
I dag så ska jag skola in Novelia på fritids, jag jobbar halvdag. Senare ska jag göra volymset ,ed fransar =) Det var ett pris jag vann på fb, ska bli kul att testa =) Ska stanna i köpis på vägen hem och försöka hitta ett par skor till bröllopet på lördag. Vi ska även hinna med att prova bröllops frisyren i gen men det blir sent på kvällen =)
 
 
Mycket nu denna vecka =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0