27 Januari

Onsdag!
 
Nu vänder det och nu är det nerförsbacke till helgen
 
I går tog vi en tur ner till muntebo efter jobb och jag gjorde ljusa slingor på mamma. sen var det bara att åka hem å laga mat, elda och göra kväller för barnen. Vi kör bokläsning för Tindra så ofta vi kan och jag läs säga att hon är super duktig så fort de lär sig. =) Nu sitter hon och läser för Novelia i bland också. =) Blir så stor min lilla flicka.
 
Klurar på lite tårtor inför lördagens släkt kalas. jag tänker inte göra någon med sockerpasta för det är inte gott och så är det svårt att jobba med =P
 
Bildresultat för kalas tårtaBildresultat för kalas tårtaBildresultat för kalas tårta
 
 
Bildresultat för strösseltårtaBildresultat för strösseltårtaBildresultat för ¨marshmallows tårtaBildresultat för ¨marshmallows tårta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0