19 December

Måndag!
 
Men nu ni bara 5 dagar kvar med denna dag =) Jobb fram till torsdag sen är jag julledig tills nästa år =) låter fantastiskt. =)
 
Helgen som varit.
 
Lugn och skön fredag med badhusbesök och kvällen fick avslutas på church street i Gävle. Vi hade med hos barnens kompis också. Jag hade väl inte en bra dag med magen så jag kunna inte njuta av maten som jag vela. Lördagen var magen bra igen =) Då åkte vi och handla det sista inför Julen, har några paket kvar att slå in. =) Barnen fick köpa en varsin julklapp till varadra och till mig och Per =) Väl hemma slog vi in lite paket  och lagade at sen myste vi soffan resten av kvällen.
 
våran fina Jeppe som nu är ett halvt år gammal.
 
Söndag s¨var det 4:e advent, så mysigt att tända alla ljus och ha en mysig frukost. Novelia åkte och lekte med kompis senare, jag och Tindra höll på hemma, sedan åkte vi till min samling , vi hade träningsmatch måt ockelbo. Vi vann med 5-1, det känndes bra =) bra inför cupen att vinna lite.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0