2 Juli

Torsdag!!!
 
Och vet ni nu om nån timme har jag semester!!!!!
underbart.
Jag ska åka upp till stugan och överaska dem en dag tidigare =) Som jag längtar efter dom. Pratade med dom nyss och Tindra sa att hon sakna mig och älska mig, jag börja gråta och hon fråga mig om jag gråter.. jaaa när du säger så fina ord gör jag det =) <3
 
Så då blir det stugan några dagar, är inte bestämt hur länge vi stannar =) Per kommer upp i helgen, sen ska han jobba nästa vecka några dagar. Vi åker ju Till öland då på söndagen nästa vecka =) Längtar
 
I går grillade vi lax hemma, jag stannade hemma jag följde inte med till Torsåker. Det blev poolhäng hos grannarna efter jobbet sen matlagning tills Per kom hem igen.
 
Lax på grillen
 
I varje folie paket så behöver du 1 lax file, rödlök, fetaost, tomater, färsk potatis som du kokat lite innan, en skiva smör. Till de hade vi creme fresh pepparrot, citron havssalt heter den, super god
 

Trevlig semester =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0