30 April

Då var det sista april =) härligt jobbar bara halv dag i dag så det är ju super härligt.
 
Ska hem, käka lite och hämta barnen på dagis =) sedan ska vi ner till affären. Ska plocka lite hemma sätta på stolsöverdragen på stolarna som jag tvättade i går.
Jag känner fortfarande av halsen lite och är lite snorig men det är inte så farligt.
Gårdagens träning var inte skojj det var hagel/snö, blött på planen, jag fick så ont i fötterna för de var så kallt. Jag kände mig inte pigg så jag drog 30 min innan träningen sluta. Det var skönt att ställa sig i duschen.
 
I dag som sagt ska vi fira sista april. vi får hem främmande vid 18 tiden. Mamma, pappa, syster med familj =) Vi ska grilla. Hoppas det finns en kase som vi kan kika på ikväll. Det brukar vara vid tolven men han som äger marken var inte sugen att tända den ikväll. Men vi ska ha trevligt det är klart.
 
Fredagen 1 maj så får vi besök av, Jessica, melina & elin och Thilda. ska bli trevligt med en tjejkväll =)
 
Lördagen och söndagen är inte planerad mer än att tjejerna har ett badkalas att gå på.
 
Trevlig valborg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0