3 November

Måndag!
 
Ja det är månadag i Nove,ber månad, nu är det inte långt kvar till jul, det går ju så fort allting, 1 advent är ju om 27 dagar. =) ja jag älskar julen
 
Jobbas som vanligt, barnrn är ledig och är hemma med pappa Per. När jag kommer hem så är det inte så mycket som händer, de ända jag har planerat  idag är möte med spelarrådet med fler angående vem som ska bli våran tränare. Tänkte att jag tar en löptur ner och runt hofors lite innan.
 
Helgen har varit mycket händelserik å rolig
 
Fredagen, Halloween så var det bus eller godis för tjejerna, de var först ner å skrämmde mormor och Tindra gick till några hus där i muntebo och sa bus eller godis. Sedan fortsatte dom hemma så kom Ida och Anton med föräldrar och skulle gå med tjejerna men Novelia vågande inte så hon var hemma med oss vuxna.. Sedan var det taco/kväll med syster och familj. Väldigt trevlig. tindra gick en sväng till med kusin Jonna och en kompis till henne.

Mycket godis som sagt.
 
Lördag-  vakna upp vid 09 tiden, barnen fick frukost och jag tog en löptur, sedan så mötte vi upp Stephanie med barnens kusiner och åkte till stallet. Vi borsta och mockade och provsatt på Remi =) Det regnade/snöade ute och var is kallt så vi hoppade över ridningen. Jag och Stephanie ska rida ut i skogen någon dag =) Barnen tyckte det var roligt iallafall. Hemma Tinades vi upp framför brasan och varmdusch. Barnen lekte lite med grann barnen, jag tog en tur ner till kyrkågården och tände ett ljus.kvällen fortsatte hemma med middag och så mycket bättre på tv.
 

 
Söndag.- Fixade i ordning för tjejernas dans, medans de dansa så sprang jag två varv runt slingan, hämta hem tjejerna så väl hemma kom Anton å Justin så de käka korv å busade ett tag. Sedan var det dags att fylla på med fransar, blev 15 mm denna gång och jag var super nöjd =) som vanligt,. kvällen avslutades i soffan och spela bingolotto.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0