17 Januari

Fredag!!
Äntligen, sovit lite halv dåligt månen lyste in så konstigt, trots mörkes gardiner. Per hade också svårt att sova.
Jobbdagen flyter på snart lunch sen är det inte lång tid kvar. Hämta barn, ner och handla. Sedan ska jag och Tindra sätta oss vid datorn och så får hon bestämma lite från h&m, lekmer eller vad det blir som hon önskar sig i 5 års pressent. Så svåårt att hitta nått till henne, hon har typ allt, dockor, barbies, ponnys, pyssel saker å allt hon gillar, det var ju nyss jul så fick mycket då, men en klocka har hon sagt att hon vill ha på armen, nya pyamas. ja vi hittar nog på nå bra =)
 
Gameday i kväll, hinner äta mat och mysa med familjen innan vi drar in till jernvallen och spelar. Sedam är det match lördag förmiddag och lördag kväll. Få se hur jag gör med kvälls matchen i morgon då Fina Karro är hemma i torsåker och ska bjuda på middag (tjejkväll) ska i vilket som hellst dit men passa bäst om jag stod över sista matchen så jag slipper släpa in vid 21 tiden.
 
Ha en trevlig helg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0