18 Augusti

Måndag!!
Igen då
 
Helgen har varit bra, mycket bra =) Vi bestämde oss på fredag sen eftermiddagen att vi åker upp till stugan redan i kväll. Per var på väg hem från jobbet och jag och barnen befann oss vid time. de följde med som stöd på min löptur så fick de glass som belöning sen =) mina duktiga tjejer, Vi skynda oss hem för att packa sedan handla med de vi skulle ha upp, Blev Pizza från enviken när vi kom upp =) Avsluta kvällen där med vin och bubbla i 40 grader ute.. gud så härligt de är. Somna som ett litet barn sen.
Vid Time med blöta kläder
 
Lördagen så var vi alla i gång med att pyssla med stugan, satt upp brädor, olja in plankor, klippa gräs och grejja. Plocka kantareller, hallon och blåbär. Tog en löptur på 5 km och såg bärplockare så jag trodde jag skulle göra på mig i byxan men de var snälla =) Grilla, sedan kräfor,räkor, ost, kex vin så göttans. Provade känguru men de var ingen hit, smaka som fransyska i jämnförelse
 

For i väg på morgonen vid 10, packade in allt och drog till biltema samt kupolen =) blev lite handling på hm, sedan på new yorker, bikini trosor var ett måste, ska ju ut å åka båt på lördag =)) hade lite smått bråttomt då diana våran snälla frisör skulle komma. så ni är vi nyklippt å nöjda
 
 
I dag är det ju måndag, jobb i vanlig ordning, Per lämnar jag hämtar. sedan fotbollsträning i kväll. Tjejerna får vara hos moster i kväll. Per har eftermiddag så i bland får man pyssla =) allt går om man vill
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0