16 Oktober

Fel av mig det är i morgon William fyller år så klart =) blir kalas på söndag =)
 
Tisdag!
Jag har ont i min hals =( fan började i går eftermiddag blev ingen löpning för min del, vi hoppa över att ta in studsmattan, gör det  i dag istället =) vi var på föräldramöte och det var kul å se hur Novelia hade det om dagarna =).. Vid lämning eller hämtning hinns det inte med att gå runt å kolla och så.  annars i dag vila 1 dag till hoppas bli frisk i hals i morgon iallafall. Barnen snorar på där hemma men är pigga som nötkärnor =)..
 
De hade gjort lite bus med, haft ut diskmedel på golvet jag vet att det är <novelia för hon är busig på de där och jag kom på henne förut när hon stod å tvätta händerna så höll hon flaskan rätt upp och ner,
 
Vi ska ta en tripp till valbo/falun här nån dag också Tindra behöver nya fodrade gummistövlar, sen lite leggings å toppar,. dom går åt och det är dom kläderna som är bekvämast att ha på dagis nu.
 
157 troja Emmie purple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0