16 Juli

Måndag =P har idag 3 veckor kvar måtte de bli strålande sol nu då.. Dagen i dag har de regnat och vart sol vart annat. tråkigt hängde ut tvätt nu på eftermiddagen men fick springa ut vid 18 tiden och plocka in allt och de var inte tort än =(. Tindra har lekt med majja stort sett av hela dagen, jag och Novelia har myst gick en kortare vända medd vagnen så hon fick sova. Novelia har också fått urinvägsinfektion i gen hon är så utsatt denna lilla flicka med allt man kan få. Hoppas hon får rätt antibiotika nu då. Hon började i Fredags tror ja på Öland och var väldigt mammig och lite grining. Sen vägen hem från öland gnällde hon. Söndagen helt ok fick feber till kvällen och i morse hade hon inge feber men den kom vid eftermiddag så pass till hc besöket. Hon gillar inte den där påsen hon måste ha för att kunna kolla kisset. vem skuklle vilja gå runt med en påse på snufflen men klister på.
 
Nog om de har nästan precis tagit en löptur på 6 km känndes jätte bra. Har ju sprungit nere på öland också, rädd att jag ska tappa mni kondition nu när jag tycker den är bra ;D Har bara missat 1 ända fotbollsträning detta år så den borde vara bra, sen att jag sprungit utöver träningar med. känns som jag skryter.. men et gör jag inte =)
 
mer bilder från öland
 
Jag...................................................................Mormor och Novelia
 
 
badloppan å sandloppan
 
 
 
Hörs i mån ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0