21 Augusti

Tisdag!
 
Är lunch på jobbet nu, förmidagen sa swosch. Bra de, när jag kommer hem ska det staplas ved för fulla muggar usch blä och fy. Höll på i går med men blev en paus med fotbolls träning och en grillning på kvällen =).
 
Börjar bli orolig för Novelia nu, Per ringde och sa att hon känndes var, =/ nyss avslutat en kur med pencelin och en med antibiotika. ringa hc igen. Vad är det för något som inte vill lämna kroppen?
Hon har ju vart så pigg å glad nu 1 vecka..
 
I går började ju mitt favvo pogram på tven, jag hörde bara låten tv musiken alltså, släppte allt vad städning heter och slog mig ner i soffan ;D inte visste jag att de börjar nu.. Gud så mysigt. Har inte tittat tv hela sommaren. Sen börjar det massa program får se vad som hinns med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0