28 September

Börjar med att säga grattis till Tommy och Stephanie som fått en liten son i dag som ska heta Anton ;D gud så kul längtar efter att få träffa han, och barnen vill se sin kusin så sa Tindra iallafall ;D

I dag efter jobb cykla jag hem och hämta bilen sen ner till muntebo där mina älsklingar befann sig dom fick vara där ett par timmar i dag så pappa fick fixa med garaget =) snälla mormor och morfar. I dag sa Novelia Jonna klart och tydligt, kul att höra. Kusin jonna kom också dit på besök i dag. Denna dag sprang iväg har middagen i ugnen och snart är det läggdax för barn. Jag själv ska bege mig ut på en löptur.

Detta är i min ugn nu

1 fläskfilé
2 bacon paket
1 gul lök
1 creme fraische
2-3 dl grädde
riven ost

Stek fläskfile i skivor, ta vara på stekspaet, stek bacon och lök häll allt i en ungs fast form och häll över creme fraische och grädde jag krydda med paprika och vitlök från alph näring. Strö över mycket riven ost. In i ugn på 225 grader i 40 min ungefär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0