25 fortfarande

Tror vi tog Valbo på rekord tid i dag ;D barnen skötte sig utmärkt och jag hitta det jag skulle ha. kan det bli bättre? åkte 3 hemma 5 =P lagat mat och ätit mat nu ska barnen gå och sova strax och jag hoppas verkligen jag får åka iväg och träna Per har hjälp ute i garaget i dag men hoppas dom hinner klart. Visst om dom hinner somna före halv 8 så kan man sätta ut babyvakten men sån tur har väl inte jag? Visar sig.

Jacka cubus dom hade gått som smör tog sista S men vela ha en xs men får ha tjockiströjor under =)
Skorna hitta jag på Din sko helt underbart sköna men det får bli minus grader innan dom dyker fram



Ska för övrigt färga reäl utväxt i helgen. Kom på att så som jag väger nu har jag inte vägt sen 1:a gymnasiet som var sådär 9 år sen hmm. =)

Skorna som fått bra betyg som ska vara riktigt bra köpte varsinna åt dem också från Din Sko



Hitta en fin tröja på H&M åt Per men den fick jag inte köpa kräsen som han är =P

LÄgg dax hej å hå

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller du på å försvinner kvinna ;p Ååå snart får jag börja röra på mig också, bara nå veckor kvar weiii :)



Meen på torsdag då, kan de funka ?? :)

Kraam

2011-10-25 @ 19:34:44
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Helloo!!

Ja kom när du slutat du om du vill ?

Skojskoj:)

Kraaam

2011-10-26 @ 13:49:25
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: katrin

Ja de måste vi absolut göra om! Jag somnade också före nio, helt sjukt, tyckte att jag inte gjorde nånting bara gick runt med Fabian :)

Nja de blev bara dumlekakor och blåbärsmuffins. Imon ska jag baka kladdkakemuffins. Testar lite inför dopet :p som för övrigt är den 27e november, och ni är bjudna, kommer en riktig inbjudan snart hoppas jag.. vi är lite sega :p hoppas ni kan komma iaf!

2011-10-26 @ 22:27:55
Postat av: katrin

Snygg jacka också! :D

2011-10-26 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0