18 Oktober

Tisdag!

har fullt med energi känner jag =) fast det är Tisdag. Älsklingarna kommer och hämtar mig snart på jobbet så jag slipper cykla hem i regnrusk. Hem och fika lite. Är besatt av min egen smotii som görs på lite grädde, lite turkisk yougurt och frysta hallon och pepparkaks krydda ;D mumma. Perfekt mellanmål och energi får du. Sen ska vi bege oss upp till syster och familj för påhälsning. =) Laga middag sedan avsluta kvällen med ett pump pass. härligt tror det blir en bra träningsdag i dag för jag känner mig pigg i kroppen. Gårdagens pump kände jag mig inte riktigt stark blev lite svimmfärdig i bland.

Har inte behövt nässparya i dag om ni vela veta =)

I morgon ska vi på begravning =( Det är pers morfar. så vi ska ner till Uppsala i morgon. jag får köra då Per jobbat natt. Barnen ska lämnas på dagis och måste nog åka vid 8, vet ej när vi kommer hem men om vi inte hinner hem till halv 3 så hämtar morfar töserna på dagis. Tur att det går att ordna med det mesta ;D

 Tänk om man kunde vara utan alla begär

Godaste chokladen ever
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nu får du se dina bebiskläder komma till användning igen ;p

Klart ni ska ha en liten bäs hihi ;)

Denna vecka är det typ fullbokat med besök :D men nästa vecka kanske kan passa! :)

Kraamkram!

2011-10-18 @ 19:33:28
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack tack:)

2011-10-20 @ 09:56:19
URL: http://matildamariawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0