25 November

Det är Fredag, det är bra stämmning, det är lön och det är underbart :D

Vaknade före klockan i dag hade gott om tid att fixa i ordning mig, Cyklade till jobbet och jädrans vilken motvind blev helt svettig innan jag kom fram. =P..  Fixa lite små ärenden på rasten, sen så är det hemgång. Blir peda hem i full fart. Moster Jennifer och Amanda kommer upp och leker med barnen så ska jag och Per åka och köpa julklappar =) kanske ett litet julbord på ikea med visar sig..  Handla mat måste vi göra med. Sedan hem och baka pepparkakor och lussebullar med våra hjärtan ;D  Full fart hela dagen lång. Satt upp alla julgardiner igår kväll så i kväll ska alla stjärnor och sån upp.. Somnar nog gott i kväll.

Lördag kommer bror och Maria till oss, bror ska hjälpa oss med elen, jag, barnen och maria åker på tomtesmyg det är ju sååå mysigt.. Vi avsultar dagen med tacos hos oss sen ;D Kul att träffas blir så sällan..

Söndag första advent, blir mysfrukost med det första tända ljuset och fika pepparkakor och lussebullar och julmust så klart ;D Baka lite marsepan grisar.. Långpromenad inplanerad..Sen är det dop för lilla Fabian på em =) Dop pressent är fixad hoppas han blir nöjd ;D


Ha en underbarg helg alla och trevlig första advent ;D



Kommentarer
Postat av: Elin

Flitig du Gabbe! Själv har man nyss ätit frukost ;D



Trevlig helg på er!! Kraamis

2011-11-25 @ 12:26:46
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0