7 Maj

Ja nu är det kväller för barnen, dom sover sen kl 19. och jag har en stund för mig själv. Denna dag har inte vart så rolig. dagen började med att Tindra hade hög feber och vela absolut inte göra någonting och inte heller äta något. Lite vatten och cola har hon fått i sig i dag. Gårdagen fick hon ju inte behålla något. så 2 dagar utan mat. Hon mår inte bra alls hon var upp på 40 grader vid kl 18 =( och jag bara gråter hela tiden av att se henne så dålig och helt tom i blicken. Lite vätskersättning fick vi tvinga i henne i dag. Vi gjorde en liten tripp till malmjärn och kollade lite men hon vela bara bli buren och dricka lite loka. Vi matade ankorna och det orkade hon iallafall.  Per ringde 1177 i dag för lite rådgivning och dom tyckte att vi skulle försöka ge henne vätskeersättning och allt annat är också bra. Om hon har hög feber i morgon med så blir det ett till samtal.

Älskade hjärtegull måste bli frisk nu. jag bara gåter och gråter för jag känner mig som en värdelös mamma som inte kan få mitt barn att äta mat. Per jobbar natt i dag så jag hoppas att dom sover hela natten nu och vaknar med ett jätte leende på läpparna och mår bra. Tyckte Novelia kändes lite varm nu också =/ Ah bara att hoppas på det bästa.



Tindra och kusin william förra helgen

Novelia hoppar på studsmattan



God kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Men Gabbe! Tänk inte så du som är världens bästa mamma! Du är allt annat än värdelös Du är ju helt underbar! Förstår att det känns jobbigt att se dom små må så dåligt men det går över! Tänk dig själv, man är ju inte så sugen på mat när man mår dåligt och de äter ju när de känner att de klarar av det! Vätska kommer man långt på.. Och hon kommer äta upp sig när hon mår bra igen.. Hoppas det går över snart så ni kan vara ute igen och njuta av det underbara vädret! Många kramar!

2011-05-08 @ 11:27:47
Postat av: thyran

Hoppas hon mår bättre idag lillgumman! :)

2011-05-08 @ 19:48:11
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Min förra kommentar verkar inte har kommit fram :/

Hoppas det är mycket bättre med lillgumman nu!!

Kraam

2011-05-09 @ 19:35:49
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0