30 Maj

Måndag kväll!!

Har precis duschat, vart på fotbollsträning. jag ska
strax gå upp och lägga mig och kolla på tv. Kommer nog snurra på bra i huvudet innan jag somnar för i dag har jag jobbat och det är massa nytt som skall läras =) Men kul att jobba igen. Blir kort vecka då vi är ledig torsdag, fredag och måndag =)

Saknat mina älsklingar hela dagen det är tufft att göra förändringar när man är van att vara med dem om dagarna men snart är det ju ledig och semester sen inskolning i augusti och då börjas det jobba på allvar. men Per hade kul med tjejerna i dag, de matade ankorna och har hälsat på Filippa. =)

I morgon ska mamma ha tjejerna båda på dagen och kvällen, Per ska jobba em + natt sen är han ledig =) Kvällen i morgon ska det spelas match för min del hinner barar vara med hjärtegullen nån timme i morgon.

hej svejs


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! vad bra att du hittade på dem och att de finns här, då ska jag hälsa N det, så slipper han åka så långt:) Visst var de bra!:)

2011-06-01 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0