29 Maj

Grattis alla mammor!!

Själv fick jag blommor ;D

Söndag morgon här i huset, barnen tittar på barnprogram hellre de än Lotta eller Madicken. Tindra har ju tagit efter jätte mycket av dom filmerna som när Lotta säger dumma dej mamma och dumma dej hela tiden, tyvärr så kör Tindra med det i bland. I madicken säger dom ju snorunge men jag har fått Tindra att säga Gounge i stället låter bättre de. Men att spottas eller prutta med tungan kör hon med. Det är Lotta och Madicken förbud ett tag. Men Pippi och Emil går bra. Tror Tindra har det efter mig för när jag tittar på film eller något progam så blir jag så tagen, som i går på (kvällen är din) jag lipade ju åt de hehe. Skräkisar kan jag inte titta på då är jag rädd länge. Sorliga filmer som den där filmen med Angelina Jolie där dom har ihjäl barn, den filmen år jag dåligt av än. Därför kollar jag bara på roliga filmer.

Annars vad vi har sovit denna vecka det har ju vart 8 varje dag. Det är Tindra som vaknar då, Novis sover till 9 hon och då väcker vi henne.  Blir ändring på det snart nästa vecka om Per ska hinna med att lämna på dagis. Och jag ska orka gå upp på morgon jag börjar ju halv 8 så ska jag cyckla. =) Blir att börja med kort vecka då det är kristihimmel dagen och klämm fredagen.

Det blir att åka till P-hyttan så fort Per har vaknat han har ju jobbat natt. Sedan till Muntebo. =)

Bildregn









Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du??

2011-05-29 @ 21:31:59
Postat av: Katrin

Hoppas att de går bra på jobbet idag :) Och alla andra dagar såklart! :)

2011-05-30 @ 08:55:10
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Jag jobbar på Vendator i Hofors.

2011-05-30 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0