30 Mars

Någon som vet en bra hostmedecin man kan köpa? jag håller på att bli tokig här hemma får inte vila halsen alls länge 1-2 min max.. Funderar på att ta barnens hostmedecin. Köpte noskapin i går men det hjälper inte ett skit tycker jag. När jag klädde på barnen så fick jag en attack så jag kanppt kunde andas.. men så fort jag kom ut blev det bättre. Tindra är på dagis och Novelia sover sin dagliga förmiddagslur.

Jag ska dona lite här hemma, sätta färg på lite saker, köpte mig bokstäverna MYS i går på blommor och rum och en doftspray som dofta underbart ;D Blir tuppewer party i kväll hos grannen. I morgon ska jag för tusan träna jag skiter i om jag hostar för jag mår ju bra annars ;D

Härligt när Per går skift nu han är så mycket ledig =) Kanske trappen kan bli klar snart =P

alltid lika trevligt att duscha dom här


Kommentarer
Postat av: Tessa

Slemhosta köp mollepect det är receptfritt om det finns kvar i sortimentet.. Annars be om att få cocilana utskrivet!

2011-03-30 @ 13:07:25
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det absolut bästa är Cocillana, tyvärr är det på recept.. Men du kanske känner någon som har lite hemma :)

2011-03-30 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0