Framsteg

Framsteg av Tindra som lärt sig cyckla i dag ;D med stödhjul altså. Jätte mallig var hon när hon lyckades trampa iväg själv ;D Vi har ju inte tränat så där jätte mycket på cyckling fronten men i dag tog vi oss tid. För övrigt i dag har vi gått lång promenad, sedan legat vid tolven och badat. Blev också ett kvällsdopp på kvällsfronten här. Nu väntas allsång på skansen sen läggdax för barnen och jag ska ut på en löptur.

Igår kväll var jag på vin kväll hos grannen gry med fler och vi spelade skippo. På dagen tog vi oss en cyckeltur känns i benen i dag då jag och Per tävlade i uppförsbackar =P

Gud vad vi är bortskämda med att sova på månarna, det har ju blivit vid 9 tiden varje morgon nu. Blir ändring på det snart när det är dax för dagis. V32 börjar Tindra och Novis med förhoppningsvis. Tindra hon sover hos oss hon varje natt eller hon kommer in på morgonkvisten, det har hon gjort i all tid =P medans Novelia kanske sover hos oss 1 gång i månaden. Huvudskak att de sover bra.

Ne nu är det sovdax det hör jag det. Mycker friskluft i dag och då blir barnen trötta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0