3 augusti

Onsdag mitt i veckan!

Ska snart gå på rast ut i solen lite. Som dagarna sett ut nu så har jag kört hem i 150 och satt på mig bikinin och lekt i solen med min älsklingar ;D dom älskar att bada verkligen, inte ett dugg rädd för vatten. I dag är dom på tolven med sin moster och kusiner jag är inte ett dugg avensjuk. Men det känns bra att komma igång att jobba igen, lite trött på månarna bara men det vänjar man sig med. ;D

I dag hoppas jag Per får fart på gräsklippan så vi kan klippa klart, vette fan vad som tog åt han här om dagen. tråkigt att köpa en ny för den är inte alls gammal.  Vill göra ett besök på ica maxi och rusta i dag får se om jag får med min andra hälft på det men det tror jag. Skulle behöva måla i dom där stjärnorna i lekstugan och slutföra jobbet där också. Sen ska jag göra en liten makeover i vardagsrummet tänkte jag. ;D

nu rast hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0