15 Augusti

Måndag!

Som sagt helgen gick för snabbt. Nu är det måndag och här sitter man på jobbet igen =P snart lunch är rätt hungrig. Dagen har gått snabbt hittils. Jag lämnade tjejerna på dagis i morse 07:15 dom var pigga och glada och de fick vara på samma avdelning i morse, Novelia blev lite ledsen när jag gick så det gick säkert bra sen vi har inte hört något än iallafall ;D Per hämtar dom när han har slutat. Tråkigt väder är det också, riktigt bakväder får se om jag och Tindra slänger ihop något sen... För kl 16 blir det träff i hofors backen för löptur upp och ner härligt ska det bli.

Kollade på min låtsas fru igår kväll och den var inte slut förns efter 24:00 så i morse var jag tött när klockan ringde halv 7. I kväll ska jag lägga mig i tid. Barnen var utvilade som sov 19 till 07. Bra film var det iallafall rekomenderas. Längtar tills alla bra program börjar som ensam mamma söker, böda camping med flera. Men nästa vecka börjar jag på aerostep så det blir mindre soff och tv häng. Tur att det finns tv4 play.

Inspiration

Vi håller på och målar trappen vit nu men man kanske skulle haft en grå trapp?


Nytt till hösten kanske man skulle haft



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0