19 April

Tisdag!

Sitter och väntar på att mina flickor ska vakna upp från sin lunch sovning. Vi ska bege oss ner till Tjärnäs för att hälsa på Maria (pippi) för det var bra länge sen. Jennie och alva kommer också dit =) Har suttit ute i solen så jag är aldeles röd typiskt. Gick inte så bra att gå promenad i dag heller då alla skavsår säger ifrån. Träningen gick bra i går vi tog de lugnt och tränade hönor och frisparkar. Blir värre i morgon fys ;D

Har hängt ut tvätt nu i 2 dagar och det är riktigt häligt väder. Studsmattan står på plats och barnen älskar den som om jag skulle tro något annat? tror ej de. Till kvällen blir det grillning.

Oj sista maj börjar jag jobba det ska bli kul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0