1 September

Ja i dag börjar hösten för mig alltså nu är sommaren slut =( men hösten är ju lite mysig när man får börja ta fram lite varmare kläder. Apropå kläder så blev det lite shopping i dag när jag åkte och besökte Tessa och lilla Alva i Gävle, det var mycket trevligt även fast Alva bara var vaken 1 minut så jag fick se henne men sen sov hon hela vistelsen =P söt var hon. Blev lunch på waynes en jätte god sallad och stark vitlökssås ;D

Hämtade Tindra på dagis då hon hade slagit i läppen stackarn och jag som redan tycker så mycket synd om henne då hon har vart lite lessen när jag lämnat henne men det går oftas över efter 1 minut och personalen är ju gudomliga =)

Herregud så bra program som börjar denna månad då, arga snickarn, ensam mamma söker, idol och massa annat bra.

Just ja zumban i går var ju en upplevelse då jag tyckte jag kännde mig fjantig och helt bakom flötet =) neee inget för mig men mamma tyckte det var skojj.¨


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe ok. Ja det är ju olika det där! Jag tyckte det var skitskoj men jag kände mig oxå helt bakom flötet många ggr! Men jag har betalat för alla ggr & tänker verkligen ge allt :D Älskar att dansa jag så.. plus att jag känner att jag verkligen vill lära mig! :P Men jag stod som ett frågetecken många ggr plus att jag kom av mig massor av ggr oxå. Men äsch :)

2010-09-01 @ 21:14:47
URL: http://agirlwhosayswhatshethinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0