19 Oktober

Nu så är alla kladdiga kladd muffins bakade =) återstår bara att lägga dem i påsar och gå ner med dom i källaren i fryser där allt annat gott ligger och väntar på att få bli upp ätet på dopet på lördag ;D Bara bullar kvar att baka för min del och det gör jag på fredag så jag slipper frysa ner bullarna för dom smakar ju bäst ofrysta. Mamma min skulle baka tårt bottnar i dag så hoppas hon lyckas bra med de. Kakor har hon också bakat. Likaså svärmor har bakat lite kakor så nu så. Återstår lite annat trix och fix på fredag då vi kan åka ner och duka. men nog om detta dop förberedelser.

Novis sover sen halv 12 hon kommer väl vakna upp vid 2 tiden då vi hämtat Tindra bus på dagis. Efter det blir det en tur och retur till Falun för att inhandla skor och vinteroveraller till tjejerna. Blir kanske lite annat skojjs med hem också. Fylla på med vantar och en till riktig vintermössa utifall den ena blir blöt av all snö någon dag. Har inte börjar riktigt än med vintermössa utan höstmössa fungerar ett tag till. Tindra har sina vinterkängor sen förra året på sig nu men jag tror det är på håret att dom är för små men nya ska hon få iallafall.

Hoppas på att få hinna med en springtur ikväll också får se hur det ser ut efter middagen och hur mycket klockan är när vi kommit hem. Skulle behöva måla också men jag tror det får bli i morgon.

Någon som är sugen på att komma hit och måla lite panel och listor osv? kan få massa fikabröd som belöning =)

Eller någon här på bloggen som har en mjukfilt/åkpåse att sälja? jag behöver ha en nu.


Kommentarer
Postat av: Therese Dilén (fd Hydén)

Jag har en splitterny rosa åkpåse som du kan få köpa, aldrig använd :)

2010-10-19 @ 15:33:44
Postat av: gabbe

åh vad härligt ;D hur mycket vill du ha för den? Är den fodrad inuti eller bara vanlig?

2010-10-19 @ 19:00:38
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

Jag har mailat dig istället på din hotmail.=)

2010-10-19 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0