16 oktober

brrrrrrrrr så kallt det är ute, jag fick tvinga Tindra att vi skulle gå in och nu kom vi in och själklart ska hon titta på nalle puh den går om och om och om igen. Just ja kom på en sak när jag började tänka på filmer att jag har ett paket från ginza på posten som väntar på mig. Det är massa barn filmer, får ta det i morgon. I dag har det inte hänt så mycket, vanliga promenaden men tjejerna sov kanske 20 min och resten av 40 min fick jag roa dem med massa sånger så de höll humöret uppe och få Tindra att sitta still i vagnen.

I kväll ska jag laga kyckling med chips. Det är så super gott med mango cutny  =) min stavning då vettu. Dans feber ska det också tittas på. Per vill hålla på att fixa klart våran skohylla och byrå som jag ritat upp och det blir super snyggt ;D

haha Tindra sitter brevid mig och säger rumpa, rumpaa hon skriker altså för hon vill höra skaka rumpa låten så dansar hon till den ;D go fia..  andra hjärtat ligger och sover en sväng.

Min älskade familj som jag älskar mer än något annat!




Första smakportionen mmmmuuummms



Kommentarer
Postat av: thyran

Kan du skriva ut recept på den där kycklingen med chips ?? :)

2010-10-17 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0