4 November

Börjar med att säga att min blogg handlar om mig, min familj och huset som är ett rent projekt ;D Ni väljer att själva att läsa eller inte =P

Då så då var vi hemma igen på sandgatan. Har väl inte hänt så värst mycket i dag jag har mest varit trött och less på allt. Mesta dels motgångar nu, som  sömnen, internet, bilen, men det blir bättre.  Bilen måste ha ett nytt batteri tror ja för i går och i dag tog det tid för bempan att starta, bara man åker en stund hinner den ju ladda sig. Vi beställde mobilt bredband från Telia och vi fick inte igång det för simkortet saknades.

Sen det här när man hejjar på folk så smittar det ju av sig ganska mycket om någon hejjar och är glad så blir man ju glad själv. Men tyvärr möts man av sura, griniga ledssna människor som hejjar lite tyst tittar ner i backen eller kollar ut vad man bär för kläder, sånt hatar jag verkligen man blir så sur själv. Varför inte bara bita ihop och hejja och bjuda på ett flin det handlar om 2 sek. Jag höll på att börja lipa när jag gick hem från dagis dels för att Novelia sov oroligt i natt och tidig morgon och dels ett surt hej som jag fick, Och alla motgångar då. Direkt börjar man tänka men gud är det något jag gjort eller sagt eller blivit missförstånd om något? men det handlar ju om i det stora hela att personen i frågan mår dåligt. Jag fick reda på senare under dagen att människan inte mår bra och är väldigt speciell. då så då hoppar vi över dett kapitel. =)

I dag har vi promenerat, kollat in julklappar, hälsat på mamma/mormor, fick ny bakta bullar ;D. Funderar nu på att ta sig en springtur mot tolven innan middagen här. Sen ska Per ut i garaget och sprut måla massa möbler åt oss och bekanta. Min älskade sambo kom hem på lunchen med en sallad från depå som jag fick äta, underbart gott. Han tycker så synd om mig som får sova så lite. På helgerna turas vi ju om att få sova och det är min tur i morgon ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0