3 November

Sikken regning dag då!

Vi har nyss haft besök av Anna och Filippa, det är alltid trevligt att pratas och umgås ;D Funderar nu på att leta fram paraply och ta sig en promenad men före de ska jag väl äta nån lunch och Novelia en smak portion potatis med majs. Ska faktiskt börja med erkättning lite grann nu, ska prova i kväll när hon ska sova och se om hon är mer nöjd och sover bättre. Vaknar först vid 12 sen vid 03 sen strax efter 5 och vill inte somna om. Trött mor är vad jag är. På dagarna sover ju hon genomsnitt 5 timmar ska man minska ner det är hon ju bara grinig. Nattar båda vid halv 8 så sover novis till 12 ungefär men vi lägger ju oss inte förns 10, inte tänker jag gå och lägga mig kl 8 på kvällarna inte då får man ju ingen egen tid tillsammans.  ja ja

Funderar på valbo i morgon eller på fredag får se, nästa vecka blir det iallafall dit ned carro. Skulle vilja åka i morgon också, =) börja med julklappar.

Trevlig onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0