21 Juli

Go kväll!

Tindra är inne på sista andningen här innan läggdags, vi har flängt runt i dag också men nu har vi köpt ute möbler. Medans Per och Patrik var på Jula så var jag och tjejerna på barnens hus och kikade lite och där fick jag verkligen svettas!! Novelia vaknade upp efter några timmars sömn och var hysterisk då hon skulle ha mat direkt så jag fick gå och fråga om de hade nån stol eller något som man kan sitta och amma, dom hade 2 fina fotäljer och en lek hörna så de hade dom tänkt på ;D bra tänkte jag då kan Tindra leka lite medans jag matar syrran. Hon började leka sen vinka hon åt mig och drog som en fet avlöning, det var bara att ge upp ammningen och springa efter. Novelia var inte nöjd så då började vi om igen. Ringde Per så han fick komma och hjälpa till.  =) Fick med oss lite duplo och en boll ;D Blev ett besök på skohuset också men inga skor hitta ja.

Blir ett besök på valbo köpcentrum på fredag så man har något nytt att ha på sig på lördag då det är 40 års fest.

dessa blev det.


Duger aldeles utmärkt att ha ute i trädgården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0