18 Februari

och i dag är det en dålig dag för fröken forsberg =( Hon fick ju sputa igår och i natt börja det med att hon sov dåligt och på morgonkvisten här hemma innan öppna förskolan så grina hon väldigt mycket och gnällde men jag tänkte de kanske går över när hon får leka med barnen. Väl där nere gick det bra en stund sen börja hon grina igen och vela inte ha nå fika alls så vi for hem 1 timme före. Nu äe vi hemma och hon somnade i bilen hem så nu ligger hon och sover. Ska ge henne alvedon tänkte jag och välling ska hon få när hon vaknar. Ska kolla tempen men den kommer alla gånger visa feber så. Hon är så varm lill hjärtat mitt. Det här är kanske 2:a gången hon har feber i sitt liv. inte ofta med andra ord.

Maten i går blev kanoners bra. ;D gott.

I dag ska vi bara vara hemma och mysa. Jag har så ont i svanskotan och ryggen =( så vi får ta hand om varandra. Tur att det är fredag i morgon och pappa per kommer hem. Hade vart skönt om han kom hem i dag och pyssla om oss ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0