15 Augusti

Gud så skönt jag satt nu, uppuffad i sängen med massa kuddar och tven på och datorn i famnen. Novelia sitter i sin babysitter här på golvet och stirrar på tven. Per är duktig och är uppe och spacklar i vårt sovrum. Jag tänkte jag skulle måla men då protesterade Novelia som inte alls vela sitta och titta på. Tindra gullhjärta sover hos sin mormor och morfar i dag dom frågade så snällt igår om dom fick låna henne ;D och det går ju bra för vår del. Men som mammas lilla gullhjärta tycker jag det är jobbigt varje gång att lämna bort henne även fast jag vet att hon får det kanon hos dem och får leka med sina kusiner som också ska sova där i dag.

Igår var det kräftskiva där nere i muntebo och vi hade jätte trevligt.Blev också grillat och mamma hade gjort en jättegod kyckling fylld med ost, skinka och ketshup. Pappa han visade sina framfötter och gjorde en jätte god beasås ;D tummen upp.

Övrigt i dag har vi vart ner i torsåker och klappat hästar ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0