29 september

Och Tindra är 8 månader oj oj... Vi var på bvc vit 10 i dag och hade 8 månaderskontroll, gick super bra Tindra är så duktig. Väger nu mer 10,3 kilo ;D och 72 lång. Stadig bit. Sedan åkte vi vidare ner till Muntebo för att hämta upp mamma/mormor och fara vidare in till Falun. Vi har haft en toppen dag verkligen. Hitta ju kläder igen då, t-shirt, finare blus, trosor och en foundation Tindra fick ju också något så klart fast bara ett bar tight hon har ju nästan allt annat. Per fick kallingar av mig.. Faktiskt så kom vi hem för ett tag sen så det blev en lång dag. Avslutade på maxi ica. Blir vitlökskyskling och ris till kvällen...

JUst ja måste berätta nå roligt som hände mig i dag hahah jag skrattar redan nu även fast jag inte skrivit ner det än. Jo jag gick på toa där i nån galleria satt på toan och kikade ut i ett fönster som var där och fick syn på massa folk som flina och titta emot mig åååååååå herregud sa jag och drog på mig brallerna igen och han inte kissa klart började asgarva och ropa på mamma men hon sa att det måste vara tonade rutor så att ingen ser in pjuuu hoppas det. men så gick vi och skulle kolla då om det var tonat men nääää man såg hela toalättstolen genom fönstret åååå vad pinsamt blev aldeles hög röd i ansiktet men vi skratta bra också.. De där måste dom fixa.

Ja nog om detta så blir det träning om några timmar nu ska jag pyssla lite här hemma..

Sladden uppfunnen här kommer en daglig bild

Tindra och våran katt selma

Kommentarer
Postat av: thyran

Hahahah va kul ;D

2009-09-29 @ 19:46:31
Postat av: Angelica

Men herregud vad pinsamt! haha, förlåt, men tack för dagens skratt =)

2009-09-30 @ 08:08:29
Postat av: Gabbe

HAHA ja men visst var det kul hoppas ingen kände igen mig bara. =/

2009-09-30 @ 08:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0