8 oktober

Ny design ;D

Ja som alla andra dagar så sitter jag här vid datorn och inväntar mitt gullhjärta som sover så sött :D men i dag ska jag ju inte göra makaroner och spagetti som jag råka skriva i går utan vi åt köttfärssås och makaroner =) rätt ska vara rätt.

Sådär jag var och hämta in Tindra för hon vaknade upp med världens leende ;D Till lunch i dag blir det en omelett med den goda alladen jag gjorde i går till middag. Sen bär det av till min mormor och morfar altså Tindras gammel mormor o morfar. Hälsa på lite och fika mamma ska också dit sen ska vi till hh och sola oss ;D Så ser dagen ut men jag kommer vara utan bil ett tag nu för Per brossa ska låna den en sväng..

Fick se arga snickarn i går och det är ett bland favvo programen =) tapetsera på osb skiva kan man ju också göra haha men jag ska inte klandra andra jag har ju gjort tappar jag också men att tapetsera på osb vistte ju till och med jag att man inte kan göra. ;D'

Dessa är mina topp 5
1. ensam mamma söker
2 arga snickarn
3 desperate
4 bonde söker fru¨
5 top model




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0