7 oktober

Promenad avklarad ;D

Nu är det bara vänta på att Tindra ska vakna upp i vagnen ute så vi kan styra upp lite lunch sen, spagetti och makaroner ;D mumssss. Sen efter det ska vi ner på bvc föräldragrupp så det blir inget öppna förskola i dag för det är på samma tid och det var lite synd annars hade man kunnat gått på båda.

I går började jag klippa ner buskar och köra i väg skiten och i dag tänkte jag ta tag i vinbärsbusken så den också blir fin. Höststäda lite ute plocka undan lite skit.

åh i dag är det onsdag (vilo dag) ingen träning står på schema inte ens en solning =) ska bara njuta och ta det lugnt hoppas det är något bra på tv bara. i går börja ju desperate hemmafruar och jag han bara se från halv 10 till 10 för jag hade ju sen träning. åh får se repris...

ja vi hörs



läskigt ;D

Kommentarer
Postat av: thyran

Gott me makaroner och spagetti ;) hihihi

2009-10-07 @ 11:06:31
Postat av: thyran

jo jag förstod de men tyckte de va lite kul att du skrivit fel ;) Snygg design. fixaat den själv?

2009-10-07 @ 19:08:00
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0