27 oktober

Snart är vi inne i november och jag längtar verkligen till julen och tills man får julpynta här hemma ;D Tindras första jul det kommer bli skojj och hur hon reagerar på jultomten ska bli kul att se ;D längtar mys

Nu sover hon ute i vagnen som vanligt och i dag hade vi sällskap på promenaden som bestod av anna och molly det var trevligt så vi tog ett varv runt hammardammen ;D Vi ska försöka träffas fler gånger =)

Nu ska det snart slängas i hop lite mat så ska jag städa upp lite här hemma innan carro och emil kommer på besök =) Då kommer barnen busa runt en hel del om jag känner dom rätt.

Illamåendet börjar nu avta (peppar, peppar)

så ser denna dag ut

Usb kabeln är funnen men det går inte att föra över bilderna =( suck där man sätter in kabeln har det blivit trasigt så den passar inte åååååååå tråk lär man köpa ny kamera då?

Bjuder på gamla bilder Tindra 2,5 månader





Kommentarer
Postat av: thyran

Heey! Ja vet jag e kass på att uppdater! ;D

Mja men Hanssons lär bli nästa vecka. Bara skjuter fram å skjuter fram vi. Men denna vecka äre fullt upp med jour och äta hos mormor.

Men säg en dag nästa vecka förutom onsdag så kör vi på det om de är ok för jessica också :) ??? Kraams

2009-10-28 @ 08:24:33
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0