19 oktober

Ganska jobbig promenad blev det, jag valde en aldeles för varm jacka och så mådda jag illa hela vägen och jag och kvalde mig och jag vet inte hur många gånger jag spottade =) kanske inte så intressant att läsa men usch vad jobbigt det var.

Nu är vi iallafall hemma och funderar på att grädda några pankisar för det kan vi ju båda äta ;D länge sen man åt de. Till kvällen har jag bestämt fiskpinnar ,ris och hollandersås. Tråkigt att bara laga åt åt oss två för Tindra äter ju inte så jätte mycket. Ny vecka igen då och vi har väl lite mvc besök och öppna förskolan besök och lite besök hos bekanta och så. Får se vad som dyker upp i dag men nu ska jag gå och börja med smeten.



Har sagt åt henne att akta sig för damsugan för hon ska träffa en karl som sköter all damsugning ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0